W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

Harvard Business Review Polska
ICAN Institute
Harvard Business Review Polska
Kiedy?

19 listopada 2019 w godz. 9:00-14:00

Gdzie?

Warszawa

Bezpłatny udział

Zgłoś się

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:
tel. 22 11 33 444
lub 22 250 11 44
wsparcie@mitsmr.pl

Jak nadążyć za cyfrowymi zmianami w sprzedaży?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu. W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to tylko niektóre z trendów, które zmieniają branże retail i e-commerce. W jaki sposób możemy przełożyć je na realne działania w naszych organizacjach? Co warto wiedzieć, zanim zdecydujemy się na nowe rozwiązania? Jak będzie wyglądała przyszłość sprzedaży?

Już 19 listopada 2019 r. zapraszamy do udziału w konferencji „MIT Sloan Management Review Polska”, Salesforce i Craftware: „Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem, jeśli nic nie zmienimy?”, podczas której:

  • poznasz najnowsze światowe trendy w sprzedaży, wyniki ostatnich badań oraz sposoby wdrożenia najskuteczniejszych rozwiązań w swoim biznesie,
  • dowiesz się, w jaki sposób wdrażać rozwiązania chmurowe w sprzedaży, by łatwiej osiągać cele biznesowe,
  • weźmiesz udział w prezentacji narzędzi wspierających marketing automation B2C i obsługę klienta,
  • poznasz studium przypadku klienta Salesforce oraz jego doświadczenia przed- i powdrożeniowe nowoczesnych rozwiązań wspierających sprzedaż.

Zgłoś udział

Uwaga: liczba miejsc ograniczona!

Po zgłoszeniu udziału otrzymają od nas Państwo e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca oraz dokładny adres spotkania – tylko otrzymanie takiego potwierdzenia gwarantuje udział w spotkaniu organizowanym przez ICAN Institute.

W przypadku braku miejsc również przekażemy Państwu stosowne powiadomienie.

Poznaj naszych ekspertów

Zeeshan Idrees, Retail Go To Market Director, EMEA at Salesforce

Zeeshan Idrees

Retail Go To Market Director, EMEA at Salesforce

Zeeshan leads retail industry strategy, thought leadership and Go-To-Market for Salesforce in EMEA region. Zeeshan brings board level experience in advising Retailers and B2C Brands across the globe, on Omnichannel and Digital Transformation strategy, as well as helping shape next generation business model.

Andrzej Jacaszek, wiceprezes ICAN Institute, wydawca Harvard Business Review Polska

Andrzej Jacaszek

wiceprezes ICAN Institute, wydawca „Harvard Business Review Polska”

Doświadczony praktyk biznesu i wykładowca. Większość swojej ponad 20-letniej kariery na wysokich szczeblach zarządzania spędził w pionach sprzedaży i marketingu. Ukończył studia Executive Master of Business Administration, University of Minnesota, Carlson School of Management oraz studia na Wydziale Nawigacyjnym Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni. Od 2004 roku jest wykładowcą w ICAN Institute, od 2006 roku wydawcą „Harvard Business Review Polska”.
Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa, ekspansji zagranicznej. Pracował m.in. dla takich firm jak: Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy Medicover ds. sprzedaży i marketingu; Norwich Union jako Country Manager of Life and Pensions Operations in Poland; Powszechne Towarzystwo Emerytalne Norwich Union SA jako prezes zarządu; TUiR Warta SA jako wiceprezes zarządu; Agros Holding SA jako pełnomocnik zarządu i dyrektor Grupy Agros ds. sprzedaży i marketingu; B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako dyrektor zarządzający.
Jest cenionym mówcą inspiracyjnym i prelegentem zapraszanym na największe wydarzenia polskiej sceny biznesowej. W ciągu ostatnich lat występował razem z takimi sławami jak Herman Simon, Alex Osterwalder czy Pankaj Ghemawat.

Piotr Lempkowski, Sales Manager, Craftware

Piotr Lempkowski

Sales Manager, Craftware

Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Maria Nowakowska, Marketing Cloud Expert, Craftware

Maria Nowakowska

Marketing Cloud Expert, Craftware

Ponad 10 letnie doświadczenie w sektorze B2C głównie w branży telekomunikacyjnej i finansowej. Odpowiadała za koordynacje paneli do obsługi klientów i automatyzacji procesów marketingowych. Tworzyła strategie komunikacyjne i programy lojalnościowe. Od ponad 2 lat pracuje na Marketing Automation. Na przestrzeni lat dostrzegła potencjał jaki jest w automatyzacji działań marketingowych i skutecznej strategii CRM.

Aleksandra Pasek, Product Marketing Manager, Craftware

Aleksandra Pasek

Product Marketing Manager, Craftware

Z wykształcenia psycholog. Od 2 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot - narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce

Beata Strawińska, Dyrektor Sprzedaży, Ican Institute

Beata Strawińska

Dyrektor Sprzedaży, Ican Institute

Od kilkunastu lat związana ze sprzedażą. Swoją ścieżkę kariery rozpoczęła od roli sprzedawcy w jednym z największych w Polsce call center outsourcingowych. Realizowała projekty dla klientów z branży wydawniczej, telekomunikacyjnej oraz ubezpieczeniowej. Jako trener sprzedaży z sukcesem budowała i rozwijała zespół, którego celem była realizacja obsługi klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Aktualnie koncentruje się na wielokanałowych modelach sprzedaży. Z powodzeniem wdraża i realizuje projekty transformacji i optymalizacji sił sprzedaży w ICAN Institute. Absolwentka programów rozwoju Management™ oraz Sales Strategy Program™.

Agenda wydarzenia

09:00 – 09:30

Rejestracja uczestników


09:30 – 10:15

Trendy w branży retail i e-commerce (wystąpienie w j. angielskim)
Zeeshan Idrees, Salesforce


10:15 – 11:00

Case study ICAN Institute

  • Andrzej Jacaszek, ICAN Institute
  • Beata Strawińska, ICAN Institute
  • Piotr Miroszewski, Salesforce
  • Aleksandra Pasek, Craftware


11:00 – 11:30

Przerwa kawowa


11:30 – 12:30

Rozwiązania Salesforce dla zintegrowanego Doświadczenia Klienta B2C (Marketing Automation oraz Customer Service), prezentacja "na żywo" Salesforce Marketing Cloud & Salesforce Service Cloud

  • Maria Nowakowska, Craftware
  • Piotr Lempkowski, Craftware


12:30 – 13:00

Sesja Q&A


Partnerzy

Craftware
Salesforce